Эрүүл байх 5-н зарчим

  1. Хөдөлгөөн /явган явах, гимнастик хийх, бялдаржуулах дасгал хийх/
  2. Цэвэр агаар-Олон төрлийн өвчнүүдийн үүсч буй шалгаан нь урьдчилан хэлэх аргагүй, удаан хугацааны туршид бага хэмжээгээр бидний ойр орчимд байгаа /зөвхөн машины утаанаас 268 төрлийн хортой бодис ялгардаг/ хортой бодисуудын нөлөөлөгч үүнд хамаатай. Иймд цэвэр агаарт явж, алхаж зугаалж бай.
  3. Зөв хооллолт-Одоогийн бидний хэрэглэж байгаа хоол хүнсээр өөрт хэрэгтэй бүх тэжээлийг авч байна гэж бодох нь өөрийгөө хуурсан асуудал юм. Тэжээлийн бодисуудын гол хэсгийг өгдөг хүнсээр хэрэглэснээр бие организмын хэрэгцээг хангаж чаддаггүй. Хэдий чинээ давхар боловсруулсан бүтээгдэхүүн хэрэглэнэ, төдий чинээ бидний бие организм тэжээлийн бодисоор дутагдаж байдаг. Бидний хоол хүнсэн дэх байгалын тэжээллэг бодисууд нь үйлдвэрийн боловсруулалтын үед устдаг учраас тэдгээрийн оронд синтетик амин дэм, хиймэл нэмэлт амтлагч, будаг зэрэг химийн янз бүрийн бодисуудыг “хэрэглэдэг” болсон нь хоол болохоосоо илүү хор хөнөөлтэй хооллож байвал эрүүл амьдрах боломжтой. Мөн өөрөө нь нөхөгдөдгүй хүнсний нэмэлт бүтээгдэхүүнээр нөхөж авдаг тэжээлт бодисууд байдгийг анхаарч хэрэглэх нь зүйтэй.
  4. Сэтгэл зүй-Сайн энергитэй хүмүүстэй нөхөрлө. Хүн сайн энергитэй, зөв сэтгэлтэй байх, хүнд сайн туслах, ямар ч сэтгэлийн дарамттай байсан ч түүнийгээ орхин гарч чаддаг байх хэрэгтэй.
  5. Ус-Усгүй амьдарч чадахгүй. Хүн 70% нь уснаас тогтдог. Хүүхдэд 80% нь ус байдаг бол 40-өөс дээш насанд 40%, 50-аас дээш насанд 50%, 60-аас дээш насанд 75% хүртэл ус алддаг тул цэвэр, зөв бүтэцтэй усыг 1кг жинд 30мл/өдөрт ноогдохоор ууж бай. Арьс үрчлээтэх нь ус дутсанаас хатаж байна гэсэн үг. Жишээ нь 70кг жинтэй хүн өдөрт 70*30=2100л ус ууна. 

Төстэй мэдээллүүд

Хариу бичих

Your email address will not be published. Required fields are marked *